maandag 5 juli 2021

dat soort shit...


 van die telefoontjesen berichtjes waardoor je eeste standpunt  "ik wil nooit geen relatie meer" achteraf alleen maar bevestigd word.. 3 bijna 4 jaar geleden zij ik het nog tegen haar... ik wil nooit geen "normale" relatie meer, dat gedoe van 1 op 1 en zgn eeuwige trouw.... 

maar ondanks toch, en met oprechte liefde etc.. want ze was gewoon de beste en de liefste en ik heb een super tijd met haar mee mogen maken....

maar soms ook niet... en ja toen koos ik ineens, na de zoveelste hobbel weer 100% voor mezelf.. genoeg is genoeg, ik heb er nooit geen geheim van gemaakt dat ik de belangrijkste persoon in mijn leven ben.... 

na de dood van mijn vader, november 2020 .... vrijheid, ik hoef niet meer met andermans problemen rond te lopen, of voor anderen te zorgen, het is MIJN EIGEN LEVEN, en ik ben niet verantwoordelijk voor het geluk van een ander.... 

en dan kunnen ze mij wel van alles naar mn hoofd slingeren, over "gekwets" zijn enz.. en ik dan ?  

heb ik geen gevoel ?  .... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten