woensdag 7 juli 2021

en zo ist, en niet anders...

Wie mn kunst kent ziet dat deze blog (dwaalhaas.com) heel anders is dan bv dwaalhaas.nl of stadskunstenaar.nl , eindhovenart.nledison39.nl etc etc ( ik heb veel site en blogs, en ook veel verschillende accounts op veel sociale &  A🤔sociale media 😊... Dwaalhaas = Dwaalhaas, de eendige echte.. 😁
1 ding.. ik fake nooit, ik zwicht nooit, ik ben en blijf altijd wie en wat ik ben.. no secrets, no shame & nothing to hide..

Bang voor evt consequenties, als mensen misschien iet van me horen of zien wat hun niet aanstaat ? 
NEE
want dat deert mij niet, ik doe niets dat bij wet verboden is en ik ben mijn eigen baas bovendien ook nog eens "happy single for life" geen kids en geen familie... 
Mn stichting, leefmuseum, plantenasiel, B&B, kringloopwinkeltje ? Het is allemaal subsidie vrij en nonprofit, het levert mij ( financieel ) niets op, ( soms kost het mij zelfs wel eens / ( meestal ) geld en vooral veel tijd ) 
En mijn Kunst ? ach laten we zo zeggen "ik heb de verkoop niet nodig"

Kortom,  ik ben van niets of niemand afhankelijk, ik moet niets en ik hoef niets, en heb ook niets te verliezen.. 
100% VRIJHEID !  dat maakt mij een gelukkig mens... 

Dankbaar dat ik leven kan zoals ik leven wil, en diegene die mij niet moetten, die motten mij maar lekker links ( of rechts ) latten liggen... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten