donderdag 22 juli 2021

Fuck You, Facebook.....

ik heb het de laatste tijd veelvaker gewoon ff helemaal gehad met Facebook schone schijn, via deze blog kan ik gewoon veel beter mijn ei kwijt....

op deze blog word niemand ( min of meer "gedwongen" ) om mijn persoonlijke shit te lezen of te volgen, mensen komen op dwaalhaas.com  op 100% eigen keuze, en daar is geen woord Frans aan... ofzo

ik ben ook maar gewoon een mens en ik ben verre van perfect... en als perfectie zou bestaan, dan zou ik het niet eens willen zijn... vandaar Fuck Facebook, want in hoeverre kan en mag je daar jezelf wezen ? freedom of speech freedom of expression, de vrijheid om "anders" ( jezelf ) te zijn... 

vandaag zit ik weer op een soort van wipstoel, ik wil ergens heen, naaktstrand ? Zeeland ? maar eigenlijk wil ik ook weer helemaal niets.... RUST ? 

eigenlijk wil ik nix aan mn hoofd... nix meer aan mn hoofd... 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten