maandag 26 juli 2021

gisteren

 

100% geen spijt van gisteren, het was WEER een mooie dag....

ik te voet op stap totaal 4 kroegjes aangedaan...toen kwam ik ook nog terecht in het Philips de Jong park  waar een demonstratie bezig was....  

wat een bla bla bla,mijn haren gingen er van overeind staan, zulke mensen dingen wekken bij mij echt wel een soort van agressie op... bah..

er werd gepicknickt en ook gezellig met elkaar gekletst en veel geknuffeld. Onder leiding van hypnotiseur Yvette Rooding deed het publiek een ontspanningsoefening. Zo werd aanwezigen gevraagd in gedachten af te dalen naar een nieuwe wereld waarin ze zichzelf moesten voorstellen. Willem Engel van Viruswaarheid was een van de sprekers. ,,Wij reiken de hand naar de mensen die er achter komen dat ze bedrogen zijn", zei hij. .( Eindhovens dagblad

echt joh... dit soort mensen zijn een soort nieuwe jehovas....

ik heb het daar nog geen 5 min uitgehouden...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten