donderdag 22 juli 2021

Ik gekkenhuis....

afgelopen maandag was de laatste dag dat ik iets op deze blog geschreven had...
ik was weer eens een paar dagen Ver-Dwaal-d...na Het Leefmuseum afgelopen maandag was iki mezelf weer een verloren in te veel biertjes en te veel stappen
daar moet ik voor mezelf toch wel weer ff een rem op gaan gooien..
maar het is ook allemaail moeilijk te bevatten ... wat er allemaal gebeurd de afgelopen tijd...

het gaat goed met mijn kringloopwinkeltje
het gaat goed  met mijn leefmuseum
het gaat goed met mijn kunst
eigenlijk gaat het allemaal goed...en dan word ik paniekerig
dus het resultaat was maandaag avond te veel drank en stappen
dinsdag het zelfde verhaal
en gisteren de hele dag mezelf ( nuchter ) opgesloten in mn eigen huisje.... 
"stomme lul dat ik ben"...

het is ook best veel... wat er allemaal op me af aan het komen is
de opnames van de Videoland serie, kunst opdrachten die af moeten
bijna dagelijks bezoekers / verkoop kringloopwinkeltjke ,mensen die spontaan bij me aanbellen terwijlmn "winkeltje" eigenlijk alleen op zaterdag open is. 
wennen aan geen geldzorgen meer..
wennen aan dat ik steeds vaker op straat er/her-kent word als die kunstenaar bekentheid

i am living my dream, ik ben geworden wat ik wilde zijn, en dat word ( lijkt wel ) elke dag alleen maar duidelijker.... 
en ik hoef er allemaal niets meer voor te doen lijkt wel

ik denk dat ik de enige ben die in paniek raakt als het allemaal te goed met mij lijkt te gaan
BIZAR.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten