donderdag 22 juli 2021

luisterend oor


 
Gister avond / vannacht 00:15 stond hier weer een vrouwtje met problemen aan de deur,dat zijn geen tijden en daar heb ik tegenwoordig ook niet altijd zin meer in, ik ben geen instantie die betraald of subsidie krijgt om mensen 24/7 op te vangen, op maandag  ( leefmuseum ) kan iedereen hier gratis inlopen, en dan hyeb ik tijd en koffie etc. voor iedereen.... ( ook al krijg ik er niets voor, van niemand ) 

vandaag, rond 06:00 hoor ik geritsel van de steentjes in mn foortuintje

weer iemand anders, met wat problemmen...06:00  !!! ik wil geen overlast zijn voor mn buren, en helemaal niet doordat andere hier op rare tijden aan mn deur staan of in mn voortuin gaan zitten.... 

of ik ff een bakje koffie en een ( paar ) peuken heb, nix mis mee om een luisterend oor te zijn voor mensen die het misschien ff nodig hebben, maar de problemen van anderen moeten niet mijn probleem worden...

als mensen tussen 09:00 en 20:00 aan mn deur staan ? geen probleem, maar op andere tijden ? mijn buren zijn daar niet blij mee, en ik ook niet... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten