zondag 18 juli 2021

morgen Leefmuseum / inloop

ik ben dees ochtend al heel vroeg naar 2 rommelmarktjes hier in de buurt geweest, mischien dat ik later op de dag nog een keertje terug ga..

en ik heb ook alweer een kliko in de huiskamer staan, want vandaag moet ik ook weer poetsen en opruimen, want morgen is het weer Leefmuseum / inloop hier, dan moet het een beetje netjes zijn voor de evt bezoekers....

nix moet, veel kan.....  the secret o my succes ?  is nix verwachten en nix nodig hebben :-)  dan is het altijd goed... 

leven en laten leven,, of zoiets... vandaag op de rommelmarkt vroegen zeweer allemaal naar mn padie een half jaar geleden overleden is

niet leuk om daar steeds maar weer over te praten

ook mn tante weer gezien haar 2lingszus ( ook een tante van mij ) is ook recent overleden, ik kon het toen niet opbrengen om naar die crematie te gaan, maar dat heb ik vandaag dus uit kunnen leggen, ik waser wel, maar bewust veel te vroeg... voor dat de rest van deamilieer was.... zo kun je toch ook je laatste groet / respect bewijzen ? ieder op zijn / haar manier.... toch ?  ik ben van alles behalveeen held, en ik ben zeker niet perfect... 

ze vroegen vandaag ook weer steeds naar mn laatste vriendin / ex... sommige snapte het wel dat ik na de dood van mn pa definitief de keuze gemaakt heb om nooit geen relatie meer te willen, VRIJHEID ! en niet de zorgen o de stress over of van een ander.... 

mijn leven....  
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten