vrijdag 23 juli 2021

Zeeland

Eigenlijk heb ik best wel zin om vandaag weer naar Zeeland, kringloopwinkeltjes & naaktstrandje Ritthem te gaan, maar de laatste x oen ik daar was kwam ik de vader van mn ex vriendin tegen....en dat idee hou mij nu gewoon best wel tegen.. 

kreeg deze week weer eens apjes van mn ex en toen heb ik haar verteld dat het voor haar veel beter is om geen contact meer met mij op te nemen, ze moet me loslaten, vergeten, en verder gaan met haar leven... 

ik ben niet de man die ze nodig heeft, of beter gezegt "denkt nodig te hebben"...... 

ik heb al heel lang geen behoefte meer aan een 1 op 1 reratie, met zgn ( lichamelijke ) "trouw" en ik heb zeker geen zin in jaloers gedoe, afgunst, minderwaardigheidsgevoelens, complexen of problemen van een ander, dat riep ik toen al, desondanks heb ik het toch 3 jaar geprobeert......

de dood van mn pa, en de problemen die ik daarna in de relatie met haar kreeg heeft mij laten inzien dat MIJN wereld enkelo m MIJ draait, ik ben de spil van mij bestaan ( zoals iedereen dat voor zichzelf hoort te zijn... ) de rest is allemaal bijzaak, soms komen er nieuwe mensen in je leven, soms vallen er mensen weg, maar uiteindelijk ben je ( ieder voor zichzelf ) het enige constante  in je eigen leven....

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten