donderdag 8 juli 2021

domme mensen

trSpMijn Facebook post :
Peter Rrrrrrr de Vries...
steeds als ik zn kop op TV zag, zapte ik snel verderrrrr
Daarom onthoud ik mij van enig commentaar op wat er gisteren avond gebeurd is...
Sterkte gewenst aan ieder 1 die hem wel lief had / heeft.. en aan hem zelf uiteraard ๐Ÿ™„

een reactie daar op : 

Vind het eigenlijkheel stom dat je dit plaats, ik denk dat ik ontvriend. Je hebt zelf nog nooit wat in je leven bereikt met je shit en dan afgeven op mensen die zich voor 100 % inzetten voor andere mensen. Ik denk misplaatste jaloezie eigenlijk. Voor mij heb je afgedaan

tja wat kun je daar nog op zeggen ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜ ? lol..... 
de persoon gaat mij ontvrienden....  
ik heb volgens haar nog nooit wat berijkt in mn leven ???? 
ik geef af op mensen die zich in inzetten voor anderen ?  uh ?....  dat doe ik ook al jaren, 
en dat zonder er voor betaald te worden.... 
ik zou jaloers zijn op Peterrr R  ? 

Ik heb gewoon nooit veel gegeven om R de Vries, mag toch ik vord hem irritant .. mag toch ? 
en vorgensmij is mijn berichtje op FB best netjesen respectvol. daar wens ik hem en iedeen die hem lief heefd veel sterkte.... wat is daar mis aan ? 

dat hij door (oa) zn hoofd geschoten is... heftig, vd andere kant gezien "wie met vuur speelt"
hij wilde zelf geen bescherming / beveiliging, dat is natuulijk ook een bepaalde aogantie als je je hoofd dan in een wespennest stopt en verwacht dat er niet gestoken gaat worden... 

maar genoeg ove R de Vries.... over tot de orde vd dag  ๐Ÿ˜Š

Geen opmerkingen:

Een reactie posten