zondag 11 juli 2021

foortuintjes-weer πŸ™ rokjesdag ? πŸ˜‡

Hopelijk blijf het goei weer vandaag, zoals je op mn livestream kan zien ( en horen ) heb ik mn camera weer eens buiten hangen ... (Op de foto rechts boven ) 

Ik was deze ochten al vroeg op pad...
Eerst naar een rommelmarkt in Gestel
Toen naar een rommelmarkt in stratum... En daarna nog een buurt / garaverkoop in Strijp....
Toen koffie gedronken bij de Albert Heijn, en bier gekocht bij de Jumbo... 
Dus druk druk druk πŸ€”

Ik ben om 2 redene bewust vroeg naar de rommelmarkten gegaan, 
a omdat je dan vaak de 1e keuze hebt
En b omdat ik niet steeds weer het verhaal van ( overleden ) vader wilde vertellen.. ( bijna alle handelaren marktmansen en klanten zagen mijn vader en mij altijd samen ) 

Vandaag doe ik dus echt niets meer... 
Tja of het zou zo moeten zijn dat er nog hele mooie vrouwen voorbijkomen  en iets van me willen... LoL "dat gaat niet / nooit gebeuren" maar hoop doet leven πŸ™πŸ˜‡
.. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten