woensdag 7 juli 2021

toch weer "stiekum" aan het... πŸ˜‡

Jep... πŸ₯ƒ "van dattem" ik had nog een kladje vodka staan 😟.. en het vlees is (soms) zwak 😁  .. WTF .. ik ben nou eenmaal iemand van / voor de sex, drank en rock'n roll... lol... 
"It is what it is".... So,... (i) dont fight it) .. hoezo, to be or not to be ??? 
Of op zn Brabants "ZEN of nie ZEN" πŸ™..

ik leef lenslotte maar 1 keer (alst goed is ) nee ik ga geen drank bijhalen
. (zeg ik NU πŸ˜‡) .. vd andere kant, wat is er te verliezen anders dan mezelf ? 

Stom he ? 
met mn Kunst gaat het goed...
met mn stichting gaat het goed..
financieel gaat het goed... 
en....
als mensch, persoonlijk, spiritueel, cariere in de Kunst, dingen van mn stichting, liefde en er/her-kenning, aanspraak en interesse... 
HET GAAT ALLEMAAL GOED... 

maar dan toch nog ff dat kladje op zuipen πŸ€”? .. mischien omdat vroeger sex en drank altijd samen kwamen ? Misschien verwacht ik wel te veel πŸ€”πŸ˜Š

Geen opmerkingen:

Een reactie posten